Apple hà da lancià a so basa di basa sviluppata in 2022. Apple crea 2,4 milioni di impieghi in i Stati Uniti.

A versione 5G di u prucessu di sviluppu di smartphone hà attiratu assai attenzione da u mercatu. U rapportu di a persona ghjuridica finanziata da i Stati Uniti prevede chì per 2020, a versione 5G globale di spedizioni di smartphone righjunerà 200 milioni, principalmente in Cina per accelerà u sviluppu di u prucessu 5G, è Apple (Apple) si stima chì trè novi iPhones susteneranu. 5G in a seconda mità di l'annu dopu.

L'analista di Securities Tian Ming International Guo Mingxi hà digià emessu un rapportu è aspetta chì tutti i trè iPhones novi susteneranu 5G in a seconda mità di l'annu prossimu, principalmente dopu chì Apple hà acquistatu un gruppu di affari di chip di dati Intel (Intel), ci saranu più risorse per sviluppà 5G versione. iPhone.

Precedentemente, Apple è u produttore di chip Qualcomm si riconciliavanu, è Intel (Intel) si rinunciau à u sviluppu di chip 5G baseband, chì anu ancu fattu chì u mercatu hà assai esperatu chì l'iPhone sustene 5G in a seconda mità di l'annu prossimu.

A persona ghjuridica finanziata da i Stati Uniti hà dettu chì Huawei è Apple di a Cina diventeranu i dui promotori chì guidanu l'adopzione glubale di telefoni cellulari 5G.

Guo Minghao aspetta chì u prezzu di i telefoni Android chì supportanu a versione 5G in a seconda mità di l'annu prossimu pò esse ridutta à circa $ 249 à $ 349. Ellu analizò chì a versione 5G di u telefonu Android sustene solu a banda Sub-6GHz. A chjave hè chì i cunsumatori ùn penseranu micca chì 5G hè una funzione indispensabile finu à a seconda mità di l'annu prossimu. Per quessa, l'iPhone cun prezzu più altu deve sustene 5G, è striveranu per sussidii da i operatori di telecomunicazioni. A vuluntà di i consumatori per cumprà.

Apple crea 2,4 milioni di impieghi in i Stati Uniti è $ 350 miliardi in 2023
A notizia di u 16 d'Agostu, secondu i raporti di media straneri, Apple hà mandatu oghje un documentu per sparte e so ultime realizazioni in l'aiutu à creà posti di travagliu in i Stati Uniti. Apple sustene chì a cumpagnia hà creatu è sustinutu 2,4 milioni di impieghi in 50 stati, quattru volte più di ottu anni fà. Inoltre, hè di scopu di cuntribuisce $ 350 miliardi à l'economia di i Stati Uniti in 2023.

U testu tutale di l'articulu di Apple hè a seguente:

Trè anni fà, cinque amici da Tulsa, Okla., Si pusonu à a tavola di a cucina è decisu di inizià a cumpagnia Maccor. Questi include: presidente Maccor Andy MacKay è a so moglia Helen, chì hè rispunsevule di gestione di u persunale. Oghje, à più di 1.000 metri di distanza da quellu locu, Maccor ora occupa 7432 metri quadrati è hè guadagnatu stessu reputazione di u più grande fabricatore di u mondu di sistemi di teste di batterie.

Maccor hè unu di i 9 000 fornitori di i Stati Uniti d'Apple, è Apple hà gastatu 60 miliardi $ in 2018 per travaglià cun elli è sustene 450,000 impieghi. In tuttu, Apple hà aiutatu à creà è sustene 2,4 milioni di impieghi in 50 stati, quattru volte u numeru di impieghi chì a cumpagnia hà creatu ottu anni fà. Apple hà dichjaratu in ghjennaghju di u 2018 chì in 2023, a cumpagnia cuntribuirà direttamente à l'economia di i Stati Uniti da 350 miliardi $.

McKay hà dettu: "Per noi, a relazione cù Apple hè assai impurtante è hà cambiatu a sucità. Vulemu fà l'equipazione assoluta chì pudemu fà, ùn vulemu micca taglià i cantoni. Apple hè una cumpagnia orientata à a qualità. urgevi constantemente per vede s'ellu pudemu migliurà i nostri prudutti cumerciali ".

Maccor, u più grande fabricatore di teste di batterie in u mondu, impiega più di 130 persone in Tulsa, Okla. È a so nova installazione in San Jose, Calif. Maccor cuncepisce è fabrica hardware è software d'alta precisione per pruvà u rendiment di a batteria. E teste strette di qualità è prestazioni aiutanu à assicurà chì e batterie in i prudutti Apple sò sicure è durable.

Quandu Maccor hà cuminciatu à travaglià cù Apple 15 anni fà, a cumpagnia avia solu 60 impiegati. Oghje stu numeru hà radduppiatu à più di 130 persone, cumprese e nuove strutture in San Jose, California. L'annu passatu solu, l'impiegati di Maccor anu aumentatu da un terzu, è a cumpagnia pigliera travagliadori più qualificati.

Ogni annu, Apple cerca novi opportunità per espansione a so relazione di fornitore esistenti. In ghjugnu, Apple hà firmatu un accordu cù a cumpagnia di California Broadcom Limited, chì hà instalazioni di fabricazione in Fort Collins, Colorado, per pruduce moduli è cumpunenti di frequenza di radio in alta prestazione.

Siccomu Apple hà furnitu Finisar 390 milioni di dollari in dicembre 2017 cum'è parte di u Fondo di Fabricazione Avanzata, u fabricatore hè previstu di riempie 500 di Sherman, Texas, in più di creà quasi 1.000 impieghi di costruzione. Un postu di tempu pienu. Finisar aspetta per inizià a spedizione un cumpunente laser chjamatu VCSEL in i prossimi mesi per alimentà a Face ID in l'ultimi iPhones è iPads.

Una parte significativa di l'impieghi d'Apple in i Stati Uniti venenu da una prospettiva economia di appiecazione. Attualmente u campu hà creatu 1,9 milioni di posti di travagliu in i Stati Uniti, una crescita di 325,000 in l'ultimi dui anni è mezzo. Duranti stu piriudu, parechji Stati Uniti in i Stati Uniti anu ottenutu una crescita di doppia cifra, Carolina di u Nordu crescendu di 43%, aghjunghjendu quasi 15 000 novi impieghi, Florida crescente di 50%, è aghjunghjendu quasi 30 000 novi impieghi. postu. L'impiegu in Pennsylvania hè aumentatu da 64%, da 40,800 in 2016 à più di 67,000 oghje.

Apple impiega ancu 90.000 persone in tutti i 50 stati, chì face a cumpagnia prevista di creà 20.000 novi impieghi in i Stati Uniti per u 2023. A principiu di questu annu, Apple hà annunziatu un pianu di espansione in San Diego chì includia 1.200 impieghi diretti è un novu campus. cù decine di millaie di metri quadrati d’ufficiu, laboratorio è spaziu di ricerca. In Seattle, Apple aggiuncerà 2.000 impiegati novi à pusizioni d'ingegneria altamente qualificate.

Email: Info@ariat-tech.comHK TEL: +00 852-30501966AGGIUNGI: Rm 2703 27F Ho King Comm Center 2-16,
Fa Yuen St MongKok Kowloon, Hong Kong.