Risolve u prublema di cuntrollu quantumu! Intel annuncia un chip di computer quantistica

Eppuru chì l'urdinarii quantistichi ùn sò micca un strumentu cutidianu à u mumentu, e cumpagnie tecnulugiche cumprese Intel, Google, IBM è Microsoft anu dimustratu un grande interesse. Lunedì à l'ora locale, Intel hà annunziatu u lanciamentu di un chip chjamatu "Horse Ridge" per risolve u prublema di a cunnessione di filu per l'urdinatore quantistica.

Cù l'avventu di l'era 5G è IoT, cumu si migliurà l'efficienza in l'inundazione di dati hè diventatu un prublema urgente. Ma, per via di questu, l'informatica quantistica hà datu speranza à i giganti tecnulugichi. In prima, Google hà dimustratu a superiorità di l'urdinatore quantistica rispettu à l'ordinateur tradiziunali di l'architettura in esperimenti: In u primu cummentu di supercomputazione in u mondu, chì hà bisognu di 10.000 anni di computazione, l'urdinatore quantumicu di Google hà pigliatu solu 3 minuti è 20 seconde.

Tuttavia, postu chì l'urdinatori quantumici utilizanu qubits invece di bit tradiziunali per i calculi, hè impurtante à nutà chì i qubits devenu restà assai friddi, vale à dì vicinu à a temperatura in a quale l'atomi smettanu di spustà. Dunque, per risolve u prublema di raffreddore qubit, l'urdinatori quantumichi devenu esse posti in frigoriferi speciali, ma i fili è l'equipaghjoli addiziunati cunnessi à l'urdinatori quantumichi devenu esse posti fora di u frigorifero. In altre parolle, u prublema di cunnette l'urdinatore quantum à u cablaggio hè sempri un prublema.

Sicondu Reuters, Intel hà dettu chì i chips "Horse Ridge" puderanu rimpiazzà l'esistenza di i fili di cunnessione è cumpienu tutti i travaglii cunnessi. À u listessu tempu, u pruduttu chip hè solu a dimensione di una tazza di tè è una piattaforma, chì pò esse mette in un frigorifero quantistica.

Hè informatu chì u chip hè chjamatu dopu una di e regioni più fride in Oregon.

Email: Info@ariat-tech.comHK TEL: +00 852-30501966AGGIUNGI: Rm 2703 27F Ho King Comm Center 2-16,
Fa Yuen St MongKok Kowloon, Hong Kong.